Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Veřejnoprávní rozhlas v Česku, jeho současná a budoucí pozice ve společnosti
Hanáčková, Kamila ; Groman, Martin (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou poslechu veřejnoprávního rozhlasu v Česku mezi mileniály. Chce zjistit jejich poslechové návyky a chování, motivaci poslechu a vnímání současné pozice a budoucí role veřejnoprávního rozhlasu ve společnosti. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy, které jsou pro práci zásadní, představuje metodologii a obsah celé práce, také uvádí teoretické přístupy kulturálních studií, o které se práce opírá. Ty vychází zejména z konceptu aktivního publika, teorie selektivity a poznatků tzv. birminghamské školy. Stručně popisuje historický vývoj a úlohu rozhlasu v Čechách a jeho současnou podobu. V praktické části práce interpretuje vlastní empirický výzkum, v čem spočívá, jak byl proveden a jaké jsou jeho závěry. Ten byl proveden kvalitativní metodou a formou hloubkových rozhovorů s dvanácti respondenty, přičemž se ptal na dvacet otevřených otázek, které zjišťovaly poslech, motivaci a vnímání českého veřejnoprávního rozhlasu účastníků. Pomocí metody tzv. zakotvené teorie se skrze otevřené, axiální a selektivní kódování vytvořily kategorie, pomocí nichž mohla být zpracována kategorie centrální, na jejímž základě se vystavila finální zakotvená teorie shrnující výsledky výzkumu. Na závěr dokument shrnuje klíčové poznatky teoretické i praktické části a kriticky hodnotí celou práci.
Pop-up: Activation of Abandoned Spaces
Joja, Marie
Současná generace přináší nový životní styl, jemuž se trh musí přizpůsobit, pokud chce udržet krok s aktuálními trendy. Generace, kterým se otevřely nepřeberné možnosti vlastní realizace, většinu svého života tráví „online“, připojeny na sociálních sítích, které určují kulturní dění. Sdílení zážitků pomocí blogů a fotek je novou formou předávání zkušeností, stírá se rozdíl mezi skutečným prožitkem a tím předaným prostřednictvím sociálních platforem. Entuziasmus pro cestování a objevování nových věcí se neslučuje s dlouhodobým plánováním a preferuje krátkodobé a dočasné formy fungování. Proto životní styl založený na těchto hodnotách poskytuje prostor pro trend označovaný jako pop-up. Pop-up nepatří mezi nové tendence. Úspěch pop-upu je postaven současně na neomezených možnostech tvorby nově vzniklé kulturní scény a množství opuštěných a zanedbaných míst v samotných centrech dění po ekonomické recesi. Pop-up je obecný termín užívaný v souvislosti s jakoukoliv formou obchodu, stravování nebo události, která je striktně krátkodobá, je založen na principu překvapení, nabízí nečekaný a netradiční zážitek „teď a tady“. Pop-up průmysl má již dlouholetou tradici v USA, kde existuje množství serverů, které zprostředkovávají komunikaci mezi majiteli nevyužívaných prostorů a provozovateli dočasných aktivit, a tento trend se šíří dále přes hranice kontinentů. Příspěvek se bude zabývat analýzou otázek pop-up v zahraničí, úspěšnost individuálních projektů v České republice, česká pop-up kulturní scéna podpořená platformou pro komunikaci a řešení problémů spojených nejen s legislativním procesem.
Vývoj konzumace médií u generací Y a Z
Kotálová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zabývá vývojem konzumace médií u generací Y a Z. Vychází z aktuální problematiky, jejíž podstatou jsou shody a zároveň drobné odlišnosti v konzumaci médií u těchto generací. Cílem této práce je se na tyto shody a odlišnosti zaměřit, zanalyzovat je na základě dostupných dat a zároveň přinést pohled vlastní, a to prostřednictvím dotazníkového šetření. Získané informace mohou být nápomocny všem zainteresovaným skupinám zaměstnavatelům, marketérům apod. Práce obsahuje celkem pět kapitol, z nichž tři tvoří část teoretickou a dvě část praktickou. První kapitola představuje média v teoretické rovině, druhá vysvětluje podstatu vzniku jednotlivých generací a třetí uvádí principy tvorby dotazníku jako techniky sběru dat. Čtvrtá kapitola představuje některé poznatky o konzumaci médií u obou generací a pátá tyto informace pomocí hypotéz ověřuje v dotazníkovém šetření.
Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008
Hofmanová, Tereza ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce analyzuje volební kampaň Baracka Obamy před americkými prezidentskými volbami 2008. První dvě kapitoly práce se zabývají teoretickými východisky politického marketingu. Třetí kapitola čtenáři přibližuje specifika amerického volebního systému, která ovlivňují předvolební kampaně kandidátů na prezidenta. Kapitola čtvrtá se pak podrobně věnuje marketingové stránce Obamovy předvolební kampaně. Nástroji SWOT analýzy rozebírá Baracka Obamu jako produkt politického marketingu, charakterizuje cílové skupiny kampaně Baracka Obamy a popisuje způsob jejich zacílení pomocí tzv. microtargetingu. Práce dále identifikuje jednotlivé nástroje a metody marketingové komunikace, které Barack Obama začlenil do své kampaně, a zaměřuje se na jejich inovativní využití. Zvláštní důraz je kladen na komunikaci s generací millenials nástroji internetového a mobilního marketingu.
Efektivita Cause Related Marketingu v České republice
Jirsáková, Šárka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato práce se zabývá efektivitou využití cause related marketingu jako firemního nástroje propagace, v němž se firma snaží propojením podpory společensky prospěšných projektů se svou obchodní činností pozitivně ovlivnit vztahy se spotřebiteli. V prvních třech kapitolách tato práce představuje nástroj cause related marketing, uvádí příklady úspěšně realizovaných zahraničních i domácích kampaní a shromažďuje fakta o vnímání a postojích amerických spotřebitelů, zvláště mladé generace Y, vůči cause related marketingu. V praktické části se práce, která je rozčleněna do čtyř kapitol, věnuje vlastnímu výzkumu postojů českých spotřebitelů generace Y, analyzuje jeho výsledky a srovnává odlišnosti odpovědí na základě parametrů pohlaví, věk a místo pobytu respondentů. Na závěr rozebírá některé rozdíly v postojích českých a amerických spotřebitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.